Zákazník potreboval denne pridávať niekoľko príspevkov na svoju Facebookovú stránku. Príspevok pozostával z obrázku, textu a odkazu. Úloha bola jasná, automatizovať tento proces.
Použili som hneď niekoľko OpenSource riešeni. Ako prvé bolo potrebné vytvoriť databázu. Zvolil som databázový systém so vstavaným webovým rozhraním. Toto riešenie je nielen praktické, ale aj vyslovene funkčné.

Samotné rozhranie pripomína v mnohých ohľadoch známy tabuľkový editor, a preto používanie tohto systému zvládne aj úplný začiatočník.
Ďalším krokom bolo získanie potrebných prístupov ku stránke klienta. Po úspešnom získaní všetkých potrebných prístupov prišla na rad automatizácia.

Automatizácia prebieha na strane servera a môžete si ju predstaviť, ako množinu na seba nadväzujúcich udalosti. Iniciátorom je spúšťač, ktorý za určitých okolností spustí celý proces.
Na záver bolo potrebné vyriešiť url adresy. Zákazník potreboval skracovať adresy, pričom chcel použiť vlastné domény, kvôli dôveryhodnosti. Toto riešenie bolo splnené vďaka implementácií skracovača url.

Vďaka skracovaču zákazník získal kontrolu nad všetkými odkazmi, ktoré kedy publikoval. Čo ocení nie jeden marketér.
Toto je začiatok toho, ako môže vyzerať spolupráca viacerých systémov a len zlomok toho čo dokážu. Prirodzeným pokračovaním tohto projektu je plánovanie nových príspevkov pomocou umelej inteligencie, ale o tom inokedy.